Saturday 20 October 2012

Staf Kenduri Kahwin Diperlukan..

Pada teman-teman dan saudara mara yang baik hati dan dikasihi sekalin..

Aku nak mintak tolong sikit ni. Pada sapa-sapa yang ada masa terluang atau baik hati nak menabur bakti dan keringat kat majlis kesyukuran aku nanti, bleh la mesej aku k. Nak pakai wedding staff dalam 10 orang.
Tolong buat kerja tambah gulai atau lain-lain kerja yang patut di tolong pada hari majlis kahwin aku nanti. Majlis sebelah lelaki je.. 1 Disember 2012.

Tak da kerja-kerja basuh pinggan mangkuk, sebab aku nak pakai cawan ngan pinggan polysterin je nanti.. Pada sapa-sapa yang baik hati, mintak tolong ea.. :)

Aku dah tempah baju untuk wedding staff tu, design baju ada kat bawah.. kalo rasa nak tolong, kontek k..

Terima kasih, terima kasih, terima kasih..... :)


Ni design baju Staf Kenduri Kahwin aku nanti. Diberi percuma.. :)


Sori-sori.. wedding staff tak boley pakai baju pink, 
nanti nampak jambu plak.. 
kat bawah ni design sebenar baju tu. Kaler hitam.. 
"Garang dalam jiwang.."


*Baju dah ditempah, tapi belum siaplagi.. nanti dah siap, aku post dalam ni k. insyaallah selesa dan lawa dipakai.. Sponsored by maChairbundle.. :)

No comments:

Post a Comment